Svar på kommentarer

Alisha om Äntligen!:
var det god mat i skolan idag då?! :D hehe
Nej :( Var någon mexikansk buffe tror jag att den hette, fanns flera saker att välja på, och jag tror jag tog den som var den vidrigaste av dem alla. Smakade fruktansvärt och riset var torrt och smuligt. Riktigt illa, men ska inte klaga, tänka på barnen i Afrika ist :) Jag köpte godis i stället ;) haha!

Lina om Magiskt! Dagens ridpass:
vad är ditt mål med ponny och stor häst?
kan inte du bara säga hur högt din nya häst gått? :D
varför tycker du att det är så roligt att mocka? ^-^
hur högt har du hoppat som högst med noa? :P
vem är du inspirerad av?
har du tävlat eliten? 
varför vill du börja tävla dressyr? du har väl aldrig gillat det innan?
vill du ha medryttare på noa? eller någon som kan hjälpa till och rida ibland? eller vilken häst som helst, bara den är din.
är märkessaker viktigt för dig?
hur många hjälmar har du? (hehe måste bara fråga)
ska du till stockholm international horse show? vad ska du köpa då? :D
vill du sälja noa som galopp/hopp eller dreyyrhäst? eller allround!?
pussochkram, jätte bra blogg :D skulle vara snällt om du svarade på dessa :)
1. Tar det som de kommer i tävlingssyfte :)
2. Nationellt, 130+
3. Vet inte :) I förra stallet så mockade jag aldrig eftersom vi hade full service där. Och spånet är så ljust och det är så lättmockat åt Noa, därför tror jag :) Men gillar och pyssla i stallet överhuvudtaget, typ blanda mat och sånt där :)
4. Jag inspirerar mig utav Rolf-Göran Bengtsson, absolut min största förebild. Händerna är helt sjukt awesome, stilla och mjuka. Försöker ta åt mig alla hans ritter och lära mig lite med i sitsen, och framförallt händerna som jag anser vara ett utav de viktigaste.
5. Nej jag har inte tävlat eliten, om du menar Elitallsvenskan. Jag hatar att tävla lag och vill aldrig göra det. Hemsk är det. Har tävlat andra divisioner, tex. Div I, men det gör jag aldrig om. Är en sån som vill göra mitt och sköta mitt, alltså jag skulle bli så sur om dom andra i laget typ rev osv, buhu :(
6. För att det går så bra :) Nej, jag kommer aldrig bli en dressyrtant, aldrig :) Men det är viktigt framförallt och sen så är det ju en merit också.
7. Absolut inte! Är inte någon som lånar ut, skulle aldrig låta någon annan rida Noa utan att jag kollade. För en säkerhetsrisk ;) Nej men nej nej och nej.
8. Inte på täcken och sådär, men annars :) Väldigt viktigt för mig, skulle dock aldrig kolla ned på någon som inte har det.
9. 4 st :)
10. Ja, vi får se :)
11. Allround, galopp eller hopp. Hon älskar att galoppera och hoppa så.. :)
Tack tack tack♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0