Magiskt! Dagens ridpass

Jag kan inte säga mer än ett ord om dagens "rid"pass - Magiskt!
Longerade henne, först gick det rent åt helvete, ops sorry! (A)
då tog jag bort linan och hon fick springa lös runt mig, och det gjorde hon, i en longeringscirkel. Och när jag ropade "Noa" och hade armen rakt fram och andra emot kroppen så sprang hon på rakt spår på spåret. När jag visslade lite kom hon till en cirkel igen. Helt sjukt.

sen började jag springa, då travade hon, när jag gick då gick hon. hon fick trava på långsidan, sakta av till skritt och byta varv. Jag hade ena handen rakt ut och andra viftade jag med sin en cirkel och sa "då byter vi varv, noa" och vet ni vad hon gjorde?! Hon bytte varv!! Varje gång! VARJE J'VLA GÅNG!!
Helt sjukt, det är magiskt. Blev tårögd, så himla glad!

Går inte att beskriva känslan, att hon gjorde precis vad jag ville, lärde henne massa under detta ridpass! Nu blir det en gång i veckan av detta longeringspass, det är nyttigt för både henne och mig faktiskt. Kanske ska lära henne lite konster från backen också - Men det blir nästa steg!


Bild: från google!
kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig!


Sen är det sjukt omoget hur ni kan bete er, jag skulle aldrig ens få min tanke att göra något så korkat. Aldrig. Att ens tro något sånt är fan helt sjukt.. Sen stå och babbla om det för att få det så riktat mot mig som möjligt, det är 3års fasoner! Fast vem vet.. ni kanske inte vuxit upp ändå.. herregud. Ibland blir man bara så arg och detta är så skrattretande. Aja inget att lacka bäver för.

Postat av: Anonym

du är typ väldigt poppis i skolan för typ alla killar snackar att du är skit snygg bakom din rygg, haha :P fast du e söt :] såg du inte när du skulle gå på bussen idag att killarna puttade in dom andra killarna i dig nästan? haha eller aa :]

2010-11-22 @ 20:19:47
URL: http://www.rtrtrt
Postat av: Anonym

vad är ditt mål med ponny och stor häst?

kan inte du bara säga hur högt din nya häst gått? :D

varför tycker du att det är så roligt att mocka? ^-^

hur högt har du hoppat som högst med noa? :P

vem är du inspirerad av?

har du tävlat eliten?

varför vill du börja tävla dressyr? du har väl aldrig gillat det innan?

vill du ha medryttare på noa? eller någon som kan hjälpa till och rida ibland? eller vilken häst som helst, bara den är din.

är märkessaker viktigt för dig?

hur många hjälmar har du? (hehe måste bara fråga)

ska du till stockholm international horse show? vad ska du köpa då? :D

vill du sälja noa som galopp/hopp eller dreyyrhäst? eller allround!?

pussochkram, jätte bra blogg :D skulle vara snällt om du svarade på dessa :)

2010-11-23 @ 21:38:12
URL: http://www.flyingliina.bilddagboken.se

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0