Äntligen!

ÄNTLIGEN kan man gå in på min blogg igen, det har varit något fel med den då det kommer upp en lösenordskyddning, vilket min blogg inte är :) Däremot har jag en privat och lösenordsskyddad blogg som heter aaniz.blogg.se, så jag tror datorerna kopplar ihop dem lite ;) Konstigt menmen, hoppas det inte kommer fram något mer! :)
Veckans ridplanering v.47!
Måndag: longera
Tisdag: rida ut
Onsdag: rida ut
Torsdag: volten
Fredag: vila
Lördag: vila
Söndag: vila

Hon har inte vilat på väääldigt länge, men vissa dagar kan man ta som hon har vilat.. men i alla fall, hon är ännu piggare ändå ;) som idag - hon ville galoppera i sin takt hela tiden - sken! Imorgon blire att hon får galoppera av sig :) Hon får sin välförtjänade vila i helgen - 3 dagar = en pigg påni på måndag.
Ska jag.. eller ska jag inte. det är frågan.
Bild: google

Postat av: Anonym

var det god mat i skolan idag då?! :D hehe



2010-11-23 @ 21:27:46
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0