Svar på kommentar

Anonym om Visste ni att..:
okej =) tack.. varför skriver du inte om pojkvänner i din blogg och sådär. men lite mer privat? =) kör en frågestund? =)
SVAR: Haha, pojkvänner? Tror du jag skulle vara otrogen eller? :D Nej, det är en hästblogg så ser ingen mening med att skriva mitt privatliv, tyvärr.
Anonym om Tankeläsare:
gud så sant! bra skrivet.. vilken skola gick du på?
SVAR: Naturbruksgymnasiet Nytorp..
Anonym om Dagens ridpass:
vad är dina mål för 2002 med anodi? :D kram =)
SVAR: Anodi? Haha.. 2002? Menar du 2011? Har inga direkta mål, inte i tävlingssyfte. Hitta ett bra hem till henne, få henne starkare och stadigare i dressyren. Lydigare inom hoppningen m.m HA KUL!!

Anonym om Dusch:
skönt! gud vad jag ÄLSKAR dig header! vad har du gjort den i?
SVAR: Men kul! :) Photpshop.

Anonym om Vädret i veckan!:
den hästen som hoppar på din header, hoppar den så högt över eller har du redigerat bilden?
SVAR: Uhm.. hon hoppar så högt över :) Visst är hon duktig min skutt?



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0