Dagens ridpass

Började med att jag och S skottade volten ;) Inte hela, utan som en stor volt och snett igenom volten och lite längs långsidan.
Så jag red där :)
Red på gummibett utan graman, hon var jätte fin. Behöver bli stadigare och lyssna mer på mig och liksom vänta ur min hjälper. Hon blev lösgjord i slutet, skritta, trava och lite galopp. Hon var super pigg! :D
Hoppas hela volten skottas snart för det är så jobbigt att rida där vi skottat, går liksom inte att planera vägen riktigt.
Hon var lite dryg i slutet när jag red lite på vägen. Men annars jobbade hon på ganska bra tycker jag, blir enklare sen när volten skottas. Imorgon får hon vila :) En välförtjänad vila ;)
AA, behöver träna henne lite starkare i dressyren nu men vi är på god väg :) Ska snart sätta igång henne i lite galopp, några dagar i trav bara.. :)


Men sötis :')

Postat av: Anonym

vad är dina mål för 2002 med anodi? :D kram =)

2011-01-10 @ 21:16:30

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0