Svar på kommentar

om Jag saknar dig:
Usch vad hemskt :/ Kan du inte skriva vad som hände (eller har du redan gjort det och jag missat det?) annars så förstår jag om du bara vill glömma det. ;)
SVAR: Nej jag har inte skrivit det, har inte haft ord eller mod att göra det.. Hela historien är lång och hemsk, så jag gör den väldigt kort. Vi lånade honom på tillridning och skulle rida honom i flera år. Så länge jag ville. En dag kom jag hem från skolan, jag visste inget, ingen visste något. En lastbil kom och hämtade honom och han var borta. (Ägarna, dem idioterna)
Fina bobbsan! ♥
Kan inte se mig hel utan dig.

Postat av: Anonym

Usch vad hemskt! :/

2011-01-22 @ 23:52:02
URL: http://havsglans.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0