Jag saknar dig

Bolero
2002
e. Maraton 600
Jag tänker på dig hur ofta som helst, tänker på varför det blev som det blev. Det finns ingen som kan nå din nivå.
Du är sjukt bra, jag hoppas att du har det bra där du är nu.
Förlåt, jag ville men kunde inget göra.. ♥
Jag finns ingen livsglädje när du åkte, dina ögon.. sorgen.
Du kollade på mig, tänkte varför..
Jag tänkte desamma älskling, varför just vi.
Vi som skulle bli stora, som skulle vara på SM snart.
Varför gick det fel? Varför tog dessa asen ifrån dig från mig?
Du är värd allt som går att få, jag kämpar för dig. Bobbo, min underbara fina ponny.
All i need, the one and only.

Postat av: Anonym

Usch vad hemskt :/ Kan du inte skriva vad som hände (eller har du redan gjort det och jag missat det?) annars så förstår jag om du bara vill glömma det. ;)

2011-01-22 @ 21:20:07
URL: http://havsglans.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0