Svar på kommentar

Anonym om BILDER DEN 4 JANUARI - ANODA:
fin. hur många täcken har du på honom? jag bor i sundsvall och vi har nästan nollgradit.. vänta med att klä upp hästen tills det blir 30-40 minus istället.. annars kommer du ju få ha 71 täcken på honom för att han inte ska frysa.
SVAR: Det är en tjej och hon har tre täcken på sig. Anledningen till att jag tar på många täcken på henne är för att hon har lätt att frysa, och därav blir hon stel och obekväm. Jag tycker det är bättre att sätta på hästen för mycket täcken än för lite, i alla fall om man har en sån häst. När det är så kallt är hon inte ens ute, eller någon timme men inte mer. Hon har olika utetäcken, ett tunnare och ett tjockare. Hon har de tunnare när det är under 10-, annars har hon ett blått tjockt, och båda om det är över 20-. Jag känner min ponny bäst själv och vet hur jag klär henne. Det är upp till mig om jag tar på henne 1 täcke, eller 71 stycken.

:)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0