BILDER DEN 4 JANUARI - ANODA

Har gjort några i Photoshop också.. Men de flesta är orginal.
Haha..?
Min fina! ♥
Men det finns en sida bakom dessa bilder också! ;) Haha.. sötan.
Nu kanske jag ska sova.. ska upp tidigt imorgon för att släppa ut, mocka m.m! Sen går jag in igen och sover om jag kan! ;)
Imorgon får vi se vad vi rider, vi kanske skrittar upp till berget.. :) Får se!
Sen ska jag knoppa henne m.m och ta massa bilder ute i snön!
PUSS och Godnatt.

Postat av: Anonym

fin. hur många täcken har du på honom? jag bor i sundsvall och vi har nästan nollgradit.. vänta med att klä upp hästen tills det blir 30-40 minus istället.. annars kommer du ju få ha 71 täcken på honom för att han inte ska frysa.

2011-01-05 @ 09:47:48
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0