Svar på kommentar

Anonym om Fodertillskott DEL 2:
VARFÖR FÅR INGEN RIDA DIN PONNY NÄR DU ÄR BORTA ? :P EN FRÅGA BARA :)

SVAR: Oj caps? =) Nej, för att jag inte vill det. Gillar inte att låna ut så.. Kan hända saker och ingen vet hur man ska rida henne, ska någon ens sitta på henne så ska jag vara med. Sen har hon vintervila och ska vila hela tiden, annars har hon ju ingen vintervila ;) Hon ska vila i ungefär 2 veckor :) Viktigt tycker jag att hästarna får vila en längre tid någon gång, så förebygger man slitskador osv, och hästen blir myyycket mer positiv i arbetet när man börjar igen! :) Nos tycker det är skööönt att vila! Alla hästar behöver ju vila, That's it! :D


Jag älskar och saknar dig, min underbara älskade fina ponny. Livet är inte sig likt när jag fick veta allt.. Åh, blir så ledsen varje gång jag tänker på det.. tänker på dig varje dag, glömmer dig aldrig min söttuss! :( Jag ångrar mig som inåt h*****e.. Älskling..


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0