svar på kommentar

Anonym om DAG 01 - Om mig:
Kan du inte lägga ut någon modellbild på dig då? :)
SVAR: AA, jovisst.. men jag ser ingen direkt anledning att ni ska behöva kolla på dem som skickar in till modellargenturer osv. eller om något jag skulle få betalt för, känns inte värt lix :) men visst ska jag lägga upp lite, dock har jag inte några på denna datorn eller sådär.. har inte fått några skickade till min mejl heller ännu :)

As roligt att ni frågar saker och sådär, kommenterar, besöker. skriv gärna lite tips som ni vill veta, så kan jag lägga upp det :) puss

Postat av: Anonym

nice blogg !

följa varann via bloglovin? ;D

kram.

2010-12-25 @ 02:34:52
URL: http://www.tieepjenny.devote.se

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0