DAG 01 - Om mig

Uhm.. jag kom på en sak, jag har aldrig skrivit en presentation om mig på bloggen. Bra va? För er nya läsare, blir bara mer och mer för varje dag! NICE!
Iallafall, Jag heter Angelika Svensk, född 1993 och går på Slottegymnasiet i Ljusdal, på Omvårdnadspogrammet. Jag ligger i hårt i skolan för sedan kunna söka vidare till högskolan. Jag satsar även inom modellvärlden och hästvärlden. Jag har en egen ponny, men som tyvärr är till salu :'( Hon heter i alla fall Anoda♥ Jag lägger ned all tid jag har på henne :)
Tidigare har jag haft flertalet ponnyer, bla LillStrumpa, DorisDay, Bolero, Olliver, KingsMino m.m.
Jag började min karriär på tävlingarna med Lill Strumpa, tillsamans tävlade vi LB hoppning. Denna ponny delar mitt hjärta med Anoda.
Jag blev "större" eller vad man ska säga när jag fick Doris Day, en elitponny som hade vinster och placeringar i MsvB hopp och startad MsvA, flertalet vinster i DM, deltagit i SM både inviduellt och lag i fälttävlan. Vi tävlade tom MsvB, och startade även internationellt tillsammans. I Finland, eller aa åland fast det tillhör ju Finland :) Det var en upplevelse verkligen! Det var en internationell tävling i hoppning både för stor hästar och ponnyer. Ponnyerna var ihopslagna med storhästarna och vi startade alltid sist i klassen för att dem skulle ändra avstånd osv, jag och doris var den enda cponnyn! vi tävlade liksom mot stora stjärnor, både EM ekipage ponny och kända stor häst ryttare. Coolt!
Dem andra tävlade jag inte, förutom Kings Mino, han debuterade jag min första hopptävling på, en LC(?) och vi kom 4a i stilhoppning! :')
Iallafall, jag är en glad (oftast) tjej som har sjukt dålig humor (tycker inte jag, men jag skrattar åt mina egna skämt). Kan tex. börja skratta för: "sallad", haha!
Jag gillar att vara i stallet, med kompisar och aa chilla!
Är as dålig på dehär, kan inte skriva om mig själv! ;)
Sen har jag inga bilder på mig i denna data, men lägger upp sen när jag har!
Kiss and love.

Postat av: Anonym

Några frågor bara!

Den hästen ni köpt, vad är det för något egentligen? VARFÖR vill du inte säga något om den? Ni har ju endå köpt den! :P



Vrf sålde du Doris day?



Vad är ditt mål med din nya?



Om ni fick plats i stallet, skulle du köpt en till häst då? Vad för något isf?



Jag tycker du förästen har gjort ett jätte bra jobb på NOA!! Du är så jävla bra... <3333333 Tar du ridlektioner? :P Hur mkt kostar det?

2010-12-18 @ 19:02:57
URL: http://johannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut någon modellbild på dig då? :)

2010-12-24 @ 21:47:06
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0