Svar på kommentar

Anonym om DAG 01 - Om mig:
Några frågor bara!
Den hästen ni köpt, vad är det för något egentligen? VARFÖR vill du inte säga något om den? Ni har ju endå köpt den! :P
SVAR: Uhm.. ja men den har inte kommit än :) Sen har vi inte skrivit kontraktet eller någonting, så gör de säkra före det osäkra för jag vill verkligen ha U!♥ 

Vrf sålde du Doris day?
SVAR: Ville utbilda en ponny istället, samt ha en större ponny, utvecklas med en ny.

Vad är ditt mål med din nya?
SVAR: Jag tar den som de kommer faktiskt :) 

Om ni fick plats i stallet, skulle du köpt en till häst då? Vad för något isf?
SVAR: Ja! Jag vill det nu, men tyvärr är det fullt så.. :( Hade velat ha en försäljningshäst, typ en yngre som jag kan utbilda och sedan sälja! Jag hatar att sälja hästar, det är de värsta som finns. Men det är jätte bra att rida andra hästar och sådär också. Men om det skulle bli en stallplats tom snart så absolut! Eller om stallet byggs ut eller något sånt.

Jag tycker du förästen har gjort ett jätte bra jobb på NOA!! Du är så jävla bra... <3333333 Tar du ridlektioner? :P Hur mkt kostar det?
SVAR: Åh, blir verkligen jätte glad av att höra sånt :') Tack! Ja inom hoppning, men jag är ingen utbildad instruktör och kommer nog inte bli det heller :) För vissa som jag känner gör jag det gratis, annars så tar vi det vid intresse! :) Men ungefär 100kr/lektion. Dvs. en timme ungefär :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0