Visste ni att..

Jag har ett ärr på kinden.
Man ser det tydligt, därför försöker jag täcka det med smink, vilket inte är så enkelt.. :(
Det är sjukt fult och förstör på bilder.. vilket inte är bra inom modellvärlden.
Jag fick det när jag var liten, vi badade i Ösbysjön i Gustavsberg♥ och en hund sprang ned i vattnet och simmade, den fick panik och hoppade upp på mig. Den tryckte ned mig under vattnet i säkert 1 minut, var nära på att ge upp om inte Therese's dotter puttat bort hunden. Det var en labbis, eller någonting sånt, den var tung och större än mig och jag hade ingen chans att komma ifrån det. Hade den fortsatt och inte T's barn hade tagit bort dem så hade jag nog inte varit här idag. Det var jätte läskigt, jag fick panik, jag minns det som igår. Hunden rev mig på kinden med sin sko och jag fick ett stort sår. Läkte och sedan blev det ett ärr.. :(
Bläbläblä, är sjukt rädd för vatten sen dess, eller aa inte bara därför (andra saker) och vågar inte bada när hundar är i vattnet.
Här badade vi, nedanför stenen där.. Gud va de väcker minnen! Helt sjukt saknar!
Bild från Google. Dumma hund. Fast det var inte dens fel egentligen.. men ändå :(


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0