UUUUUT

Har precis kommit in efter en kkkkkkall tidtur.
Vaknade efter min powernap vid kvart över 12! Sprang ned till stallet, sen tog jag in henne och borstade. Red bort mot Borr, sedan tillbaka och på ängen, red några varv i skritt och trav! Jätte hög snö ;) Red inte så länge eftersom det är så jobbigt för dem.. :) Red barbacka med hackamore! Gick bra, imorgon så blire lite hårdare ridning, hoppas volten plogas snart! Om inte så rider jag till kyrkan och rider på parkeringen där..
Nu ska jag ta en kopp te och uppdatera bloggen lite.
Hoppas ni inte sovit bort dagen som jag gjort ;)
pussen,


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0