Tröttt!

Är super duper trött! Gick upp vid 8 och släppte ut hästarna, sen fixade jag lite och gick in igen. Nu sitter jag här, ovanligt? Nääe. Men ska snart ta en powernap ;) Jätte kallt ut, ska gå ut vid 11-12 och ta in Nolle rida samt rida! :)
Har inga mer planer så ska väl städa huset antar jag, eeh jag hatar att städa.
Men det blir snyggt, so why not? ;)
Tror jag ska rida lite på ängen idag, eller lastbilscentralen men dit vill jag inte rida själv så.. blir nog ängen ändå! ;) Skritta och trava lite i högsnön, mest skritt som sagt.. :) Imorgon hoppas jag att volten är skottad så jag kan rida där. Annars rider jag mot kyrkan eftersom man inte ska rida i hög snö varje dag..
Såg ni på Lets Dance igår föresten? ;) A är bäst, såg ni hur klockren han var? ;)♥
ÄÄÄÄÄÄLSKA!
Aop, är jätte trött som jag redan skrivit, gick inte och la mig försen 1 igår, och somnade väl vid halv 2! Inte bra eftersom skolan snart börjar, då kan jag inte gå och lägga mig vid 1 varje dag! Går ju inte.. Skulle aldrig orka med det. Inte när min hjärna kräver de den gör ;D Haha, måste koncentrera mig gal1 för att fatta en fråga ens.. Knas.
Ändå har jag jätte hög IQ haha! Så fattar inte hur det går ihop? ;) Eller är jag för smart kanske.. ?
Haha, sverige lyssnar fan på vad man säger när man pratar i telefon! Haha.. helt sjukt egentligen :D
Sidan rekommenderas starkt om ni vill skratta lite.. ;)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0