Trickträning

Jag ska börja trickträna Noa! :) (På marken)
Ska först börja träna lite med benen, att när jag lyfter upp ett ben, så lyfter hon upp ett ben. Sen så småningom så ska vi kunna gå med höga knän tillsammans ;)
Kommer skriva lite om det, hur jag gör osv. Hon är så nyfiken på nya saker så detta kommer nog gå jätte bra!
Dock inte utan detta;
Min godisråtta!
Jag lovar att det kommer nya bilder, men när jag kommer hem från skolan är det alltid mörkt. Så får helt enkelt ta på helgerna eller när jag slutar tidigt. Har ett super knasigt schema nu, massa hålor, slutar sent, slutar tidigt, börjar sent osv..
Jätte knasigt är det, men får stå ut! :)

Postat av: Anonym

skoj :)

2011-01-19 @ 18:15:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0