Tjalalabuss

Slapp klädsel idag dååe!
Kör med uppsatt, tights, topp och kavaj!


Ska klippa mig. Det ska jag göra, men inte hos frisören..

Är verkligen jätte långt nu, men det är fint. Dock vill jag tunna ur det och klippa upp det lite.
Ska även färga det ännu mörkare nu, så kör vi ljust i sommar istället!
Men vi får se. :)

Sitter på bussen som ni vet, de gillar vi!
Inte alls, buss är det värsta som finns. I alla fall när man har värsta buffeln bredvid sig som ligger och snarkar och luktar allmänt apa. Fyy, det gillar vi inte. Någon som har en dusch att låna ut? Har lust att skicka ut denna äckliga skitkorv ur fönsret!!! GAH.
När jag kommer hem - stallet.
Ska fixa med boxen också, tvätta rent osv! :) Hoppas jag får mocka.. annars om någon i stallet läser detta, så lämna noas box omockad för jag vill gärna mocka själv :D ♥ puss.

Postat av: Anonym

vi släppte ut hästarna i morse då mockade vi :/ haha hade inte sätt ditt inlägg då !

:)

2011-01-03 @ 15:37:41
URL: http://sandraffransen.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0