Tävlingstermin!

Blir så sur! Jag kan inte planera min tävlingstermin 2011.. så himla tråkigt! :(
Eftersom Noa♥ är till salu och jag vet inte hur länge jag heller, och jag vet inte när min stor häst kommer heller.. :(
Men i alla fall, jag tror min första tävling för terminen är den 20 Februari , dvs om snart en månad!
Vet inte om jag kan få igång henne till dess, men eftersom vi kommer inte kommer hoppa högt där så tar vi nog det som en träning i stället? Vi får se!
Beror på om snön är borta och så också! Vill inte åka transport lite längre när det är snö :(
Har ni planerat lite av tävlingstermin? Den drar ju igång snart!
Ja, vi i norrland är lite sena :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0