SVAR på frågestund del 4

Går fortfarande att fråga! KLICKA HÄR! KLICK KLICK!!
Ni har tills måndag på er!

Vad har du tänkt att göra efter du har gått ut gymnasiet :) ?
SVAR: Jag vet inte, det är trotts allt typ 3 år kvar. Men antagligen jobba hos någon känd ryttare (typ Roffe), eller plugga vidare till tandläkare, det är så svårt!

hur ser din "dröm häst" ut?:)
SVAR: Jag har min dröm häst.. ♥ Har jag henne, har jag allt.



Har du någonsin verkligen tröttnat på hästar.
Så att du tänkt sluta?
SVAR: Nope!

vilka bloggar läser du?
SVAR: Många när jag hinner, inga när jag inte hinner eller orkar.

Vilken ålder på häst tycker du inte är okej att tävla med?
SVAR: 3-4 år

Hur gör du för att inte vara nervös på tävling?
SVAR: Inte tänka på att vara nervös eller att det är tävling, tänka att det är helt okej hur det än går. Oftast är man nervös för att man är rädd för att hästen ska vägra ut sig eller dylikt. So what? Alla hästar kan stanna, det går inte bra jämt. 

Hur lägger du upp framridningen?
SVAR: Jag rider inte fram så mycket, hoppar lilla några gånger, räcket 1-2 gånger och oxern 1-2 gånger. 

vad är viktigast för dig på en tävling?
SVAR: Att hästen och ryttaren har presterat bra och gjort sitt bästa.

varför vill du inte köpa en till häst?
SVAR: Jag vill? Men vi har inte plats.

bästa sättet att lösgöra en häst på?
SVAR: Böja igenom, mycket volter, serpentiner osv. Mycket flyttningar, gärna zick zack med flyttningar osv.

hur lång är du?
SVAR: Toooo long, 170 nånting typ.

vad är ditt störta mål/dröm inom ridningen?
SVAR: Bli bäst, fast svårt att bli någonting man redan är, eller hur?! ;) Haha, tävla VM, OS osv.

rider & tävlar du även fast du har mens? hur gör du då?
SVAR: Ja. Ingenting speciellt? ;)

skulle du vilja ha eget stall?
SVAR: ?

hur långt har du till stallet?
SVAR: 20 meter typ.

om du fick byta och vara någonannan för endag, vem skulle du byta till? och varför?
SVAR: Rolf Göran Bengtsson, behöver jag ens säga varför? ;)



vad har noa för täcken på sig ute nu? :) (idag)
SVAR: Idag hade hon back on track täcke, thermotäcke + horseware täcke


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0