Svar på frågestund DEL 3

Det går fortfarande att fråga på till MÅNDAG den 24 Januari.
HÄR KOMMER NI TILL INLÄGGET. KLICK KLICK!
Kan inte du säga någonting mer om din nya häst? Stam? Snälla..
SVAR: Haha du får vänta sötis :) Kan säga att han är bror med Stina Lilljes häst, Evolution H :)


Bild; Google

Vill du få Noa såld?
SVAR: Nej :O :)

Är du morgontrött/pigg?
SVAR: Trött ;)

Vad spenderar du mest pengarna på, hästar eller kläder?
SVAR: Köper det jag behöver, men häst är roligare så mest häst.

Har hört detta, men de kanske inte stämmer men är din morbror chef för trygg hansa?  är du sponsrad/kommer du bli sponsrad av dem? ;)
SVAR: Nånting sånt är han ja.

vad tycker du om hööks? vart shoppar du helst någonstans?
SVAR: Tycker ingenting om Hööks. I butik helst ;)



Vad har du för mål att tävla med noa tills hon blir såld?
SVAR: Har inga direkta mål, tar de som de kommer. Kommer endast hålla igång henne i tävlingskondition och tävla lite för att på rosetter hem :)

Bor du ofta märkeskläder?
SVAR: Bor? Bär? Oftast

Varför byter du kläder varje dag iskolan? tröjor och så kan man ju ha 2 dagar mm ;)
SVAR: Jag vet men jag tycker inte att det är speciellt mysigt :)

Hur kan du vara så smal? på ett snyggt sätt.. :P
SVAR: Jag vet inte, är naturligt smal så...

Varför älskar du boots? :D
SVAR: Haha, jag vet faktiskt inte.. Kanske för att jag har så några ;)



ska du göra sånna namnskyltar åt fridålf och kleo också? :]
SVAR: Tror inte det :)
skulle du vilja ha fidålf? :] varför/varför inte? :]
SVAR: Nepp
Kom ihåg att fråga mer, den avslutas på Måndag!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0