Svar på frågestund DEL 2

Det går fortfarande att fråga! Klicka HÄR för att komma till inlägget.
Hur kommer det sig att du började rida?
SVAR: Mamma hade häst när jag föddes. Dock började jag inte rida då, utan jag spelade fotboll, innebandy, konståkning osv innan jag tjatade på mamma att jag skulle börja rida, och då fick jag det efter mycket tjat! :)

Hur länge har du ridit?
SVAR: Vet inte exakt men ungefär 10 år :)

Hur många hästar/hyrhästar/favorithästar har du haft?
SVAR: Har haft Olliver, Kings Mino, Lill Strumpa, Long Legged Gretel, Meyra, Anoda, Bolero, Marilla. Aa dem tror jag, alla har varit favoriter :) Två som betyder extra mycket är Lill Strumpa och Anoda♥

Vilken typ av häst gillar du(ex.Pigg, busig) ?
SVAR: Pigg och het, dock ingen stark en.. :)

Vilket är ditt favoritmärke (ridkläder, utrustning)?
SVAR: Typ John Whitaker, Horseware, Kingsland, Swarovski, Animo m.m

Vilken är din favoritaffär (hästaffär) ?
SVAR: Hästshopen, www.hastshopen.se

Hur brukar du tänka när du lägger upp träningsscheman för dig och din häst?
SVAR: Först se så det inte är någon tävling eller så, jag försöker ha mer uteritter än lösgörande arbete/markarbete. Att jag inte överanstränger hästen, 1-2 vilodagar i veckan och inte rider för hårt före och efter vila. Aa, typ så :)

Vilken årstid tycker du är bäst/härligast/roligast att rida på?
SVAR: Sommar! :D
Vad tycker du om den nya hästskvallerbloggen ponnysanning
SVAR: Tycker att personen har en trevlig attityd och inte så spydig som vissa andra varit. Dock hade någon skickat in lite knasigt skvaller om mig, att jag sagt att jag tävlat mot jätte kända och att det hade gått bra. Vilket jag tydligen inte hade enligt den. Det enda jag sagt är att jag tävlade mot stor hästar som ponny :) Sen var det min internationella debut och jag tyckte det gick bra, tror vi hade 8 fel eller något, dvs en jätte lång,svår bana som var jätte maxad och det var knasig gräsbana och så. Vi kom 4-5-6:de utanför placering på de och det var typ inga nollor. Kommer inte riktigt ihåg och resultatet finns inte kvar..
Vilka umgås du mewd? (iskolan, stallet m.m)
SVAR: Alla
Är du beroende av nagellack? ;)
SVAR: Haha lite, har blivit det på sista tiden :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0