Snöö

Sjukt vad det snöar, har kommit jätte mycket! Har skottat lite med Sandra vid stallet och så, men det blåser bara dit mer och snöar sjuukt mycket!
Snälla, säg att det börjar regna bort lite snö snart..? :)
Dehär vädret ska de vara i veckan i Ljusdal! Så det ser ut som om jag kan knäppa lite bilder på Noa imorgon.. Men aa.. SMHI säger ju väldigt ofta fel!
I alla fall.. idag red jag Noa runt berget, snöade så hade jätte svårt att se, gjorde ont i ögonen och det var sjuuuukt mycket snö vid grustaget.. Skrittade runt så nog lite mer än 1 timme.. Travade lite också. Imorgon ska jag rida lite med gummibettet tror jag och ta bort bettringarna! :)
Har inga direkta planer inför imorgon, tvätta, städa, rida, fixa stallet m.m!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0