Snö :(

Skit, det snöar! Dock var det 5 - imorse, men känns som 20-!
Har nyss varit på ICA och köpt lunch, haha! Innan de hade vi svenska och innan de webbdesign, på webbdesignen gjorde jag en förstoring på fotopapper med denna bild;

Så vacker!

Sedan gjorde jag en informationstavla som jag ska sätta upp på boxen med en liten bild och text :) As nice med webbdesign!

Slutar 4.. så drygt! Kommer hem vid tjugo i 5, då rider jag! Ska rida ut :)
Dagens outfit idag är;
- Tights
- Baslinne
- Vit topp från BikBok
- Baseball jacka från GinaTricot

Fotades i studion idag också.. var inte alls pigg på det, så tråkigt. Bara att stå ut!
Men lägger kanske upp några "bakom kulisserna" bild senare! Har matte så måste springa iväg innan Bennsan blir sur på mig ;) haha.. sen har jag håla, så får se då!
pussennnn


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0