Skotta!

Imorgon ska jag skotta paddocken ;) Haha, är as mycket snö så kommer ta bilder så ni får se hur mycket det är och skillnaden sen när jag är klar! ;) Ska nog rida lite där imorgon, hoppas det inte snöar så kan ni få lite bilder på mig och Nois! :D
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen väntar sängen! GODNATT!

Dagens låt;
Katy Perry - Firework.

Postat av: Anonym

när tänkte du börja skotta den imorn,kanske kommer och hjälper till senare bror på villken tid,för vi har främmande imorn ett tag !;)

2011-01-07 @ 16:46:46
URL: http://sandraffransen.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0