Skooolan

Sitter i skolan nu, trött som 17 är jag :) Gick upp 7, tog 50 min att ta stallet! Mocka åt Noa, släppa ut osv!
Idag ska jag antagligen rida ut en kort sväng eller rida till kyrkogården och rida igen henne, ELLER rida lösgörande på volten. Vi får se.. Ska börja sätta igång henne i galopp denna vecka, hon har bara skrittat och travat i över en vecka. Så nu är det dags för galopp tycker jag så vi kan börja hoppa om några veckor!
Stressar inte fram dock.. ;)

Dagens outfit för idag är;
- Gråa lappjeans från Monki.
- Svart baslinne
- Svart spets tröja
- Turkos swarovskikors (halsband)
- Turkosa örhängen med swarovski

Lite slappt sådär men.. ;)
Vad ska ni göra idag? Om ni ska rida, vart ska ni rida då (och göra)? :)









OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0