Shoppat

Har nyss kommit hem från en lyckad shopping med pappa! :)
Var inne i Eskilstuna, inne i stan faktiskt. Har bara varit i Tuna innan så aa det fanns massa butiker! I princip allt, jätte roligt :)


Hårspray, bara för att det är bra att ha liksom.. ;) 50 kr nånting tror jag de kosta.


Halsband, H&M, 100 kr.


Topp, Bik Bok, 150 kr.


Tröja, någonstans, 200 kr.


Byxor, Monki, 500 kr. Är myyyycket snyggare på! :)


Tröja, Minko, 350 kr. Bajs snygg på! Är svart, inte brun.

Skönt, har shoppat lite i alla fall, blir att köpa min SVEA jacka, sen shoppa lite från Nelly!
Åt även på <3donken<3, men de tog fan 14 år för dem att fixa maten.. herregud :) Aja, inte stockholm är värre, glömmer i princip allt man besäller, man får typ 2 pommes frites osv ;) haha..
Denna SVEA jacka ska jag köpa :)


Bild: Google.
Fast en annan färg tror jag, blå kanske :)
Tror dem kostar 3000-3500 kr. Så snygg!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0