Shoppat!

Känns som det är de enda jag gör nu.. ?
Men i alla fall, kommer upp bilder på de sen. Köpte i alla fall, en BH, en topp, två par jeans.
Sen tog jag bort min tandställning, jag saknar den redan?!
Men skönt är det i alla fall. Fikade med mamma, semlor! Dock hade dom inte utan mandelmassa, eeu. Men det smakade inte så värst mycket, semla är så gott!
Längtar till det blir vår så jag kan köpa nya skor! Några som jag är säker på att jag ska köpa, är nya Converse vita fast i skin.. Aja, ska shoppa loss lite hästsaker också sen. Hörde att Noa ville ha mer godis! =) Så har köpt en stor påse äpplen och massa påsar morötter! Godisgrisen själv!
Men nu ska jag i alla fall till stallet, fortsätta lite med trickträningen och sen ska jag fixa åt henne samt rida!
Laddar upp lite bilder på stallet  när jag kommer in sen!
Här har vi den skyldige till en tom godispåse :) Nosor!
Nej men nu ska jag gå ned, har lyssnat på musik ett tag, med värsta basen och jag är skit taggad till att gå ut i plusgraderna och rida! HEEEEJJJ! :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0