SCHEEEMA!

Nu har vi fått vårat riktiga schema, så najs!
Slutar jätte super duper luper kuper duper jätte dunder tidigt på Fredag! På Måndag slutar jag också rätt så tidigt, typ 20 över 1!
Börjar som vanligt 9 varje morgon, Tis-Tors = jobbiga dagar!
Men jag tror det ska gå!
Går faktiskt rätt så bra i skolan nu. Har fått en fördjupningsuppgift i Omvårdnad eftersom jag ligger så mycket före. Matten ligger jag också bra på, dock ska jag kompletera ett prov samt skriva bra på resten så får jag MVG där med. I svenskan har jag VG just nu, men måste göra lite mer MVG kriterier så får jag MVG där med. I idrotten måste jag skärpa till mig så kan jag få ett VG.
Har VG-MVG i allt! Helt sjukt, jag är så sjukt nöjd så ni anar inte!
Börjar en ny kurs nästa vecka med en läkare från Gävle eller Söderhamn.. nu j'vlar ska jag visa vad jag går för! :)
Haha, NEJ jag är ingen plugghäst.
Gör aldrig läxor hemma tex (eller det kanske är för att jag gör dem på lektionen, haha) eller pluggar aldrig mycket på prov. Det behöver liksom inte, jag läser bara igenom!
Jag kan väldigt mycket i Omvårdnad, därför har jag fått mvg på alla mina prov, utan att behöva plugga så mycket.
Haha, ja.. :) Skola imorgon då!
Nu ska jag packa mina idrottskläder och sova, ska upp rätt så tidigt imorgon för att gå till stallet och mocka! :) Ska på resturang på eftermiddagen så ska ha klart allt (Noa ska vila :)) Ska typ äta på thai resturang, bränna sönder tungan igen, bläää hatar thai/chinesmat.. Eller lite är gott, hatar sushi tex. Men rostade chips eller vad det är är så sjukt gott! Åt typ 3 tallrikar så dom fick fylla på 2 gånger förra gången! ;)
Hihi knas.
Godnatt alla underbara läsare!♥
Tack för alla fina kommentarer, det värmer mer än ni tror.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0