SAKNAR ER

Åh vad jag saknar er två!
Den svarta hästen är Arwen. Red henne mycket hos Eva i V-rås i deras försäljningsstall. Hon var min absoluta favorit av dem alla! Född 2004, svart och hur vacker som helst.. Tävlade 115 som 5 åring.. Bäst!
Den andra hästen är Mixton.. Hjälpte till och red honom åt sin ägare. Gått 120 tror jag, men åkte på en skada sen som aldrig blev bra, men sen blev han bra och då fick jag hjälpa till med honom lite! Sötisen..
+ sen finns det många andra som jag saknar, som typ Aisha, Aman, Lakitoe, Örn, Costa Virgio osv osv. Saknar hela Näs faktiskt! :(

Postat av: Anonym

skulle du köpa Arwen eller varför red du den? :)

2011-01-22 @ 17:54:54
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0