Ridit!

Har varit i stallet ganska länge ;) Mockade alla boxar, fixade allt, gick ut i hagen och la på klet på stolparna så dem inte biter! Sedan tog jag in henne, red, gick helt okej. Sen slängde jag ihop några knoppar och gick ut och fotade henne.. :)
Ska ladda upp dem på bloggen sen (om det går..!) men ska åka och sola snart och sedan åker vi på middag ;)
Vet inte om jag uppdaterar där, vi får seee! :)

Noa fick stå inne sen, tror hon ville vara inne och äta istället ;) Idag mitt på dagen var det 5+ grader! Underbart :) Sol och varmt! Konstigt sen när det blir 10 + efter sommaren, då tycker man det är kallt, och nu när det är plusgrader så tycker man att det är super varmt ;) haha knas.
Snart så!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0