REEEGN

Haha, hittade en klockren bild!

Det regnar ju nu, och är plusgrader.. I NORRLAND. Fattar ni? :)
Faktiskt så har vi haft bättre väder än Södra sverige.. när dem har haft 20 - så har vi haft nollgradigt ;) Undra om dem får norrlandsvädret? eeeeheh.
Red i alla fall till berget (runt) idag! Det gick bra, hon var jätte fin i galoppen :) Red på kimblewick bettet och det funkade bra. Bra att variera lite tycker jag! Imorgon blir det ett dressyrpass någonstans :) Med gummibettet dårå så jag kan rida igenom henne, böja och lösgöra henne! Dock inte för hårt eftersom hon ska vila på Tisdagen..
Snart kommer mormor och hämtar mig, eller vid halv 3.. så ska ta in Noa då också och sätta på henne sin pyjamas, eftersom hon har annat täcke nu (tunt inne, vintertäcke, regntäcke) Men tar med datorn tror jag... Så ni får kanske lite update!
Något speciellt ni vill läsa om?!


Postat av: Anonym

Skriv din kommentar här, tack så mycket!

skulole gärna villja läsa liite mer om din nya häst som su ska köpa när d ålsd anoda??

2011-01-16 @ 13:33:56
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0