Plusgrader - Kärlek

I morse klockan 7 var det 2+ grader! Och det droppar jätte mycket på hus, träd osv! Underbart :) Dock är det halt som fan.. Solen kommer idag, så förhoppningsvis så smälter de mesta bort nudå.
Idag ska jag i alla fall rida någonstans där det inte är så halt. Kanske lastbilscentralen om jag har någon att rida dit med. För där är det väl sandat.
Kanske det är de på kyrkan men vill inte rida dit och inte riskera att dö om det inte är sandat ;)
Vet inte om jag slutar typ efter denna lektion (10) ? tror det, isåfall rider jag då tror jag.
Eller jag får se när jag slutar!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0