Okej.. skojjade baaah!

Sitter och klämmer i mig mackor vid matbordet! ;) Har fortfarande inte så mycket att skriva om men ändå är jag skrivsugen.. hur hänger det ihop?!
Vet ni föresten? Det är den 8 Januari, och jag har hållit mitt nyårslöfte i 8 dagar! Jag har inte bitit på naglarna! Dem har börjat växa nu, as bra ju! Då slipper jag ha lösnaglar och nya varannan dag för att dem går sönder när jag rider! ;)
Har laddat upp med lite roliga inlägg (hoppas jag) tills imorgon, eftersom jag kommer sova ett tag ;) hehu.
Men nu skriver jag bara för att, då blir det tråkigt. Så ett värdelöst inlägg blir det men skit samma! :)
Hade faktiskt tänkt fota Noa imorgon också om det inte snöar eller så.. det ska vara plusgrader imorgon, typ 1+ eller 2+.. Det märker vi imorgon!
FAAAN.. kan det inte bli vår snart...? Pallar inte snö.. det är alldeles för mycket, 1 meter lätt!
Nä nu är jag typ klar och ska sova, vill inte sova bort hela dagen imorgon så jag inte hinner göra det jag ska göra..
godnatt, en gång för alla!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0