Noll motivation

Har ingen motivation för nånting nu.. så tipsa om ni vill läsa om något speciellt så fixar jag det. Annars blir min blogg tråk (tycker jag).
Klaga inte på det för jag har gett er flera chanser att ge mig tips om något ni vill läsa om.

Slutar 20 över 1, då kommer mamma och hämtar mig.
Då mockar jag åt Noa och Cleo eftersom Emma är sjuk så hjälper jag henne.. om det inte redan är mockat åt henne dvs! Sen ska jag rida ut, tror det blir en galopprunda runt berget faktiskt! :)
I helgen ska jag till ridhuset och hoppa igång henne lite! Ska dock inte hoppa mycket eller högt, bara lite sockerbitar!
Hon har inte hoppat på flera månader, vilket jag tror hon tycker är skönt. Hon är ju ingen hoppmaskin direkt.
Så det ska bli kul att hoppa lite igen!

Snart ska jag på lunch, min klass slutar sin engelska snart så aa.. vi hörs! :)
Gör lite inlägg för dagen så ni har något att läsa, men glöm inte att tipsa!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0