MEEEN

Det går inte att ladda upp bilder IGEN... Blir lite sur på blogg.se nu..
Försöker ladda upp, sen kommer bilderna som jag knäppt idag senare ikväll om det går.
Kan berätta om dagen så länge.
Började med att gå upp vid 7, släppte ut hästarna, mockade och sen sprang jag in igen och lade mig en stund. Gick och åt frukost och efter det gjorde jag iårdning mig. Åkte till skolan, slutade vid 4, åkte bussen hem. Tog in hästarna. Gick in igen ;) haha. Ut till stallet igen, borstade Noa lite! Gick in (igen!) och åt middag. Nu sitter jag här och ska göra iordning fattiga riddare snart! :D Kollar också på Scare Tactics! GRYMT!
Dagens outfit idag i skolan;
  • Tights
  • Lång pösig tröja typ
  • Dior halsband
  • Guldiga stora örhängen
Sen hade jag ju underkläder och så också.. men sånt skriver man inte tycker jag, haha..
Var hur trött som helst i morse.. :) Ska till stallet senare och kvällsfodra, sen släppa ut imorgon också.
Ska beställa en SPA behandling sen när jag betalat min nya SVEA jacka för 3 lax.. när den nu kommer?..
Har massa knutar i ryggen så vill ha dem vanliga igen. Har så ont, usch :( Hatar min axlar, rygg.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0