Magisk!

Min fina ponny var magisk idag!
Red på volten, först var hon lite smådryg. Men sen.. Åh! Hon gick så fint :) Finns såklart mycket att slipa på, det finns det alltid :)
Men hon lyssnade, tog mina förhållningar och allt.. :') Galoppera lite också, gick inte så jätte bra i början. Men sen gick hon super! Behöver bara finslipa henne nu och sedan få henne lite stadigare = hårdträna! :)
Fast hon är ingen dressyrponny så.. :) Bäst är hon!

Imorgon ska vi tar en tur ut :)
Ska nog rida henne till Borr! Galoppa lite kanske ;)


Saknar min bajsbruna hårfärg! haha..

Nu ska jag och mamma baka :) Jag ska baka mina älskade macarons!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0