Liggsår

Usch jag hatar det! Noa får det om hon har för lite spån, därför måste hon stå på väldigt mycket. Vilket även är mysigt, men det går åt mycket spån dock.. Men aa, bara köra med mycket spån :) Så är det!
Vi har spån, det är bäst för dem som lätt får liggsår.



Haha, intressant att veta menmen..
Är hos mormor och morfar nu, sitter på min morbrors mobila bredband, ssseeeegggtttt.. haha :)
Ska kolla på Solsidan ikväll, sedan kommer mamma och hämtar mig! Då blir det duschen, fixfix, lägga fram kläder tills imorgon och sen sova! Ska försöka vara i säng till halv 11.. får se hur det blir med de!
Ska upp tidigt imorgon och hinna mocka innan. Så aa.. mitt schema är stressigt menmen!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0