Kommentera vad ni vill veta denna dag (svaren)

om Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag.:
* Vad dina mål för 2011 är med Anoda!
SVAR: Har för mig att jag redan skrivit det.. men jag tar det i ett annat inlägg senare.

* Vart finns annons på Anoda någonstans?
SVAR: Internet.. (ingenting jag vill visa helst..)

* Vad är dina mål på din nya häst?
SVAR: Tar det som det kommer, vet inte ens när h*n kommer så.

* Vart står Anoda?
SVAR: Hemma

* När ska du börja hoppa ijen efter vintervilan?
SVAR: Nästa helg ska jag hoppa något skutt :)

* Varför så lång igångsättning efter vintervilan?
SVAR: Varför inte?! Man ska ha en lång igång sättning tycker jag. Förebygger ev. skador osv.

* Hur mycket betyder Anoda för dig?
SVAR: Mest av allt i hela världen.

* Hur högt har din nya gått?
SVAR: Men det har jag redan skrivit, tänker inte skriva mer om det. 130+

* Har du pojkvän?
SVAR: Vem vet? Nej, inte just nu.

* Vad använder du för parfym?
SVAR: Har massa.

* Varför är du så fin?
SVAR: Men oj tack :)

* Din nya eller Anoda?
SVAR: Anoda! alltid..♥

* Vad ska du göra imorgon?
SVAR: Sova, städa, rida m.m.



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0