KLANT!

Glömde datorn hos mormor och morfar igår, och den andra är också där. Så jag kunde inte blogga mer på kvällen, men jag gick och duschade, sen fixade mina naglar, tog fram kläder och sen gick och lade mig.
Noa hade tydligen varit ute ur boxen i natt igen.. helt sjukt?! Blir så sur! Nu ska jag göra boxen inbrottssäker så att ingen glömmer att stänga den eller så.. tror knappast att hon kan öppna den själv, det är omöljigt.
Fattar inte..? Så hon kan glömma sin vilodag imorgon och resten av veckan :)
Hon tål inte havre, eller så.. FAN.. hon hade ju såklart ätit upp all mat

Men vi hörs snart, måste in på svenskan typ nu. PUSSHEJ :)



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0