Kimlewick

Noa verkar funka bra på de bettet, hon är väldigt känslig i munnen men detta är faktiskt rätt så bra på henne. Hon jobbar i en fin form, har en bra galopp och lyssnar på mig.
Verkligen inte stark. Red lite på parkeringen idag, och hon var så duktig!
Dock ville hon dra sig hemåt ibland, och då ställde jag henne emot de hållet sen lyssnade hon super!
Gammal bild från en film, 135 cm :) Dutiga ponny!
Ska försöka be mamma filma när det är ljust någon dag! I helgen kanske?
På Lördag ska jag i alla fall till Hudiksvall och ta bort min tandställning! GAAH, jag längtar!
Sedan ska vi stanna kvar där, shoppa och äta på restaurang!
Snart kommer mitt efterlängtade godis, usch jag är så beroende.. :( Inte bra!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0