Homiie

Nu är jag hemma! Eller kom hem vid 2, resan har gått bra men rätt så jobbig.. rätt fort ändå så det var bra :)
När jag kom hem så snabbt in och sedan ut till stallet! Fyllde på spån, tvättade krubban, vattenkopp m.m! Ska ut snart igen och fixa det lite bättre och mer! Tog in henne, borstade, myste, kliade och gav henne morötter!
Sedan tog jag in dom andra hästarna eftersom dem stod och gnäggade och ville in! Kastade ut hö i båda hagarna så allt är klart tills imorgon.. Ska släppa ut såg jag! :)
Gosh vad jag saknat Noelboel! Ska rida på morgonen imorgon, rider nog en sväng på ängen, ska ju bara skritta. Om jag skulle ramla av så aa.. rider nog i paddocken istället!
Haha, aa vet inte riktigt vad jag ska skriva :) Saknar pappie.
Ska öppna julklapparna ikväll också! Wiiiho!
Lite av mina rosetter.. :)



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0