Hem

Kom precis hem från farmor, har varit helt så okej.. vi badade jacuzzi, åt gott och pratade! :)
Vet ni vad jag gjorde också eller? ;) Jag rullade mig i snön!
Fifan, det var så kallt.. trodde inte att det skulle vara så kallt. Fick värsta chocken ;)
Klen eller vad? :D I alla fall så hatar jag fyverkerier! Tycker inte såna saker borde få finnas, eller visst. Man kan skjuta det i stan eller något, inte på landet. Vi har själv skotträdda djur, Noa är rädd och våran hund Wilma är så sjukt rädd så det finns inte. Usch.. :(
I alla fall, har ont i huvudet nu och ska äta middag, gå ned och vara social!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0