HEEEEEEJ :)

Sitter på en lektion nu, svenska har vi. Tråkigt, och jag får inte vara inne på internet, ska skriva om min farmor som typ en hjälte.. ? Knas, fattar ingenting. Detta ska vi prata högt inför i klassen också, vi har svenska med Media så..
Men aa, tänkte dra dagens outfit lite snabbt bara;
- Svart militär tröja typ från Monki
- Guld och svart halsband från H&M
- Guldiga örhängen från Guldfynd
- Ljusbruna jeanstights (typ, lik chinos) från Hollywood.
- Militärstövlar

Kanske ska ta lumpen men mina miltär kläder? ;) Haha.. driiiv.
När jag kommer hem sen så ska jag riiiiida och göra hallonglass! Åt macarons till frukost, sista plattan vi gjorde var inte så god, var i ungnen lite för lite, och dem första vi gjorde var för hård och var i för länge. Andra plattan vi gjorde vart perfekt!
Hann inte mocka i morse heller.. men ska be mamma göra det, för hon börjar typ halv 4 tror jag, jobbar sent ikväll så kommer få vara hemma själv :(
Ikväll ska jag även nattfodra, så antar att hela min kväll kommer spenderas i stallet. Aja vi får se! Ska rida ut idag :) Blir nog en sväng till borr för att ha lite roligt :)



En del av Borr! SAKNAR SOMMAREN APRÅPÅ BILDEN! ♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0