Hästgooodis!

Älskar hästgodis (alltså att ge till hästen)! Eftersom jag älskar godis (inte bara jag utan min godisråtta i stallet också) så köper jag ofta massa godis!
Här är ett urval på hästgodis från www.thehorse.nu!
Eskadron Hästgodis
Eskadron, 25 kr. Noa älskar dem!
Hästgodis Örter
Hästgodis med örter, 400 kr. Nyttigt ska de va!
Hästgodis MorotHästgodis BananHästgodis Skogsbär
Morot, banan, skogsbär godis, 69 kr! Frukt och bär :)
Hästgodis
Äpplegodis, 45 kr. Äpple uppskattas alltid!
Hästgodis Eskadron
Eskadron, 60 kr. Noas favorit!
Hästgodis
Örtgodis med smak av äpple/kanel, mango/honung, 50 kr. Låter smarrigt!
Jag brukar alltid ge Noa godis när jag hämtar/lämnar henne i hagen. Så det går åt! Nu när jag ska börja trickträna också så behöver det mycket! :) Tycker det är viktigt att dem får mycket med beröm efter dem varit duktiga :) Godis uppskattas alltid, kom ihåg det! ;) Morot eller äpple för dem nyttigare hästarna ;)
Äter era hästar några konstiga saker? Typ banan, mandariner eller så? ;)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0