Halloj

Det är något problem med nätverket så har på E och M's nätverk, vilket är lite för långt bort egentligen. Så det kopplar typ av och på hela tiden. Skit drygt!
Vårat trådlösa kommer på Torsdag, för att det typ krashat det andra modemet. Idag har jag iallafall varit istallet på morgonen som ni vet, sen åkte vi till återvinningen och kastade lite saker. Sen in till E och äta lunch :D
Ta in hästarna och nu sitter vi här.. :) Har precis ätit också, har knäppt bilder osså på Noelboel! Städat har jag också gjort!
Ska försöka ladda upp dem om nätverket vill det.. :)
Ska kvällsfodra vid 10, sen morgonfodra imooorgon :) Släpper ut hästarna, mockar m.m sen så går jag in, rider på förmiddagen så hon får gå ut en stund och äta så hon inte blir så jobbig..
Sorry för bad och tråkig update! Har haft mycket idag.. :)
Imorgon ska vi även shoppa lite, får se om det blir något i hästväg, inget till mig i alla fall.. ska nämligen köpa en ny vinterjacka därav får jag inte slösa alla mina pengar..:)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0