godnatt alla sötisar!

Nu ska jag gå och lägga mig. Eller först duscha, måla naglarna, lägga fram kläder, byta lakan osv osv.
Börjar halv 11 imorgon, ska släppa ut hästarna osv innan och så..
Är verkligen jätte trött, var så trött i morse när jag skulle släppa ut hästarna så jag glömde sätta på Noa sina benskydd och boots. KLANT!
Tur hon fick mycket hö i morse så hon stod kvar på ett och samma ställe ;)
Vill passa på att dissa en sak, folk som svarar spydigt på frågor (i bloggen). Så sjukt tråkigt att folk inte kan ta åt sig en fråga istället för att svara spydigt åt en person som ställt en fråga i kommentarsfältet. Nej, jag gillar inte den tonen på bloggare, dessa saker får i alla fall mig att inte vilja läsa denna bloggen längre. Blir så irriterad på såna människor. Herregud, det var bara en fråga. Ta det lungt! :)
Vill passa på att tacka för att underbara kommentarer jag fått, ni är verkligen underbara sötisar :)
Godnatt på er, hörs imorgon!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0