Godnatt

Nu steker jag snabbt på några fattiga riddare, går och lägger mig och väntar på att mamma kommer och väcker mig i natt eftersom hon slutar jobba typ då.
SEGT. Men.. ska upp vid 7 imorgon och släppa ut! Sen till skolan.
Hade tänkt rida ut imorgon, eller om det blir ett pass på kyrkogården. Det är väl typ som att rida ut ;)
Hittar inte min mobil heller! GAAAH. Kom fram min älskling! :(
ALLT ska gömma sig för mig idag, eller bara jävlas med mig.
Somnade nästan på lektionen.
Dunder ont i huvudet.
Noll motivation till något.
Räknade 4 tal på matten.
Lyssnade inte på svenskan.
Längtade hem och dagdrömde på Omvårdnadslektionen.
Hungrig hela dan.
Åt för mycket godis efter lunch.
Trött x 100.
Nej nu tror jag att jag går och lägger mig!
GODNATT ALLA SÖTISAR :) ♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0