Godnatt

FAN. Måste skärpa mig nu.
Måste bli ordning på mig, lägga mig i tid tills skolan börjar. Kl 10 härdanefter ska jag ligga i säng!
Om det inte är något bra TV pogram eller annat som hindrar.
Behöver mina 8-9 timmars sömn ju.. :(
Om man sover för lite (mindre än 8 timmar per dag) så förkortas över livet! :(
SOV LÄNGE! STÄNG SKOLAN! SKAFFA PRIVATLEKTIONER HEM ISTÄLLET!
Det blir bättre de.. ;)
Men godnatt. Går upp vid 10, ut till stallet och fixar åt Noisbois :) Sen går jag in igen lite tror jag, sen ut igen och rider! Men godnatt IGEN.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0