Godmorgon

Har vaknat för en stund sedan... tänkte gå och äta frukost snart.. och efter det går jag nog ned till stallet för att fixa Noa. Kommer nog inte rida då, utan rider lite senare!
Måste gå ut och känna på plusgraderna som ska vara här idag ju.. ;)
Idag ska jag rida dressyr och inget annat.
Har ni plusgrader?
Det är fint väder i vare fall så det blir nog lite bilder om det går att ladda upp på skit blogg.se... Så trött! Har mejlat men inte fått något svar, snart byter jag bloggplats om felet kvarstår.
Det tog 10 hela minuter för denna lilla bild att laddas upp! Vafan är det här.. nu funderar jag verkligen på att byta, men får se! Om dem inte rättar till problemet så..


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0